Bu butonu şuan bloğumda kullanıyorum. Facebook’un bu butonu makalenizin kişisel sayfalarınızın altına ekleyerek kişilerin beğendiklerini profilinde yayınlamasına yarar. Yazılarınızın, resimlerinizin vs. tanıtımı için oldukça güzel bir eklenti. Peki bu eklenti nasıl eklenir ? İlk olarak bu adrese tıklıyoruz.  Gerisini resimle açıklamaya çalıştım

Resim:


Takıldığınız biryer olursa yorum kısmından yazabilirsiniz.

Bu kod ile yukarıdaki adres çubuğundaki adres olarak sitenizde kullanabilirsiniz. 😀

<?php echo urlencode(get_permalink()); ?>


Kod açıklaması : Bu kod o anki sayfanın adresini yazdırır.

@: Linke tıkladıktan sonra
URL to Like : bu kısıma beğenilmesini istediğin sayfanın adresini yazıyorsun.
Layout Style: bunu değiştirerek sağdaki önizlemeden görebilirsin.
Show Faces: profil resimlerinin gösterilmesi
Verb to display: buton tipi (beğen&öner)
Font: yazı tipi
Color Scheme: renk şeması

bunları yaptıktan sonra get code butonuna bas ve üstteki iframe kısmındaki kodu sitende görünmesini istediğin yere yaz.


90 YORUMLAR

  1. Yayınlacağım videonun köşesine beğen butonu eklemek istiyorum. Ama kodu videonun neresine ve nasıl yerleştrileceğini bilmiyorum.

  2. meraba dostum,ben facebookta bir sayfa yaptım ve orda yayınladığım videplarda beğen kutusu yapmak istiyorum,ne yapma gerekli bana yardımcı olurmusun,şimdiden teşekkür ederim,

    • Ben sitemde yaptığım videoların sol üst köşesine beğen yazısını ekleyemiyorum nasıl yapacağım konusunda bilgi verirseniz sevinirim ayrıca sayfamada bekliyorum şarkı şiir seven dostları teşekkürler….

  3. facebook sayfamı beğen kutusu ile tanıtmak istiyorum kodu nereye kullanacağım bilmiyorum yardımcı olacak var mı teşekkürler..

  4. sen benim adıma yazıp yollarmısın site url *** yalnız bütün yazılar için geçerli olacak şekilde yap bende hata diyor e-mailim *** inan sevaba giren çok çok dua ederim :d
    ————————–
    Çözüldü.

  5. Merhaba Peki WordPress olmayanlarda o alana ne yazıcaz mesala mario oyunu ilk bu yazıyı sen begen die o kodu yazdım ama hata yazısı çıkıyor yanında wordpres için sanırım o kod wp olmayanıda verirseniz sevinirim

    • @ismail
      Kardeş kusura bakma, web sitenin taşınması sırasında resim silinmiş. Bu sebeple resim mevcut değil. Aslında o kadar zor birşey de değil. Takıldığınız biryer olursa yazın. Yardım edeyim.

  6. benim facebookta sayfam var ve yoneticilere karşı resmin altındakı oner butonu gorunuyo ama sayfanın uyelerine gorunmuyo acıl olarak yardım ederseniz çok sevinirim

  7. slm ben kendı ekledıgım vıdeoyu begen butonu eklemek ıstıyorum nasıl olacak yardım cı olancak arkaadsslarr.bılgı verrımısınız

    • Linke tıkladıktan sonra
      URL to Like : bu kısıma beğenilmesini istediğin sayfanın adresini yazıyorsun.
      Layout Style: bunu değiştirerek sağdaki önizlemeden görebilirsin.
      Show Faces: profil resimlerinin gösterilmesi
      Verb to display: buton tipi (beğen&öner)
      Font: yazı tipi
      Color Scheme: renk şeması

      bunları yaptıktan sonra get code butonuna bas ve üstteki iframe kısmındaki kodu sitende görünmesini istediğin yere yaz.

  8. Hayran sayfasından eklenen videolarda beğen butonu, hayran olunmayan sayfanın videolarında çıkar. Yani siz kendi sayfanıza hayran olduğunuz için beğen butonu görünmez fakat hayran olmayan bir kişide o beğen butonu kendiliğinden çıkacaktır.
    Not: Sadece facebook üzerinden yüklenen videolarda çıkar. Youtube, Dailymotion gibi player’larda çıkmaz.

    • Bir konuya(satış kısmına girildiğinde sağda çıkan paylaş kısmının kodu neredeyse oraya eklemelisin. Kullandığın sistemi bilmediğim için ancak bu kadar yardımcı olabilirim.

    • Kullanılan script’e göre nereye ekleneceği değiştiği için şöyle söyleyeyim; Eğer WordPress ise sidebar’da görünmesini istiyorsanız Bileşenler kısmından “HTML CODE” ekleyerek de yapabilirsiniz. Eğer kullandığınız script farklı ise php/html dosyanızı açıp içine buraya istediğiniz kod parçacığının altına ekleyebilirsiniz.

    • iframe kısmına bir şey yazmayacaksın iframe kısmında yazılı olarak gelecek. O kodu görünmesini istediğin yere ekliyeceksin.

  9. merhabalar bende şöyle bir durum var.beğenen sayısını kutu ile gösteriyorum.ancak gerçek sayıyı face e login olduktan sonra görebiliyorum.Aksi takdirde 0 olarak görünüyor.Grupun güvenlik ayarlarıyla ilgili bir durum olabilirmi

    • O kodu eğer wordpress kullanıyorsanız. Yukarıda makalede verdiğim linkteki girdiğiniz facebook sayfasında URL to Like: kısmına yazacaksınız. Eğer sitenizde wordpress kullanmıyorsanız URL to like kısmına sadece site adınızı yazmanız yeterlidir.

  10. bun bunu facebook uygulamamda kullanmak istiyorum yani uygulamamı sayfasına ekleyenin sayfasını beğenicek onun linki olucak böyle bir şansım varmı acaba ayrıca eklediğiniz resim gözükmüyor

  11. Şimdi şöyle bir sorunum var, benimde şu soldaki sosyal medya eklentisinden var sitemi yeni açtım 5-6 içerik girdim, içeriklerden en çok 2 okunan içeriği ele alacak olursak sorun şu ki okunmaları eşit bakılmaları eşit her şey neredeyse aynı, ama birinin beğenisi 160’larda, diğerinin ise 0.

    ki 0 sıfır olamaz beğeniyorum mesela sayfayı yeniledikten sonra tekrar 0 oluyor, sanırım sorun tüm beğenileri tek içerikte topluyor ama ana sayfanın beğenisinde falan sorun yok sadece içerikte her beğeniyi tek içerikte topluyor bunu nasıl çözebiliriz acaba ? Teşekkürler.

    Not: Yüksek beğenisi olan için ekstra bir şey yapılmamıştır ve siteye girdiğim ilk içeriktir onunla da alakası olabileceğinden şüpheleniyorum 🙂

  12. merhaba ömer bey benim sorunum begen kutusunu yayınlıyorum fakat kişinın facebook profili acık olmassa begen kutusunu göstermıyor normalde baska bır sıtenın begen kutusunu face profılım acık olmadanda gorebılıyorum http://www.vizyonteker.com a girersenız daha ıyı anlarsınız bu konuda yardımcı olursanız cok sevınırım saygılar

    • Websitenizdeki facebook beğen kutusunda herhangi bir hata göremedim. Sorununuz sanırım çözüldü. Çözülmediyse sorununuzu iletebilirsiniz.

  13. Ömer bey,

    ‘Dr.Remedy ‘ facebook sayfama beğen, gönder, öner…gibi butonlar eklemek istedim Yapamadım.

    Sizin beğen butonunu eklemek için önerdiğiniz adımları yaptım. Geton a bastıktan sonra altta çıkan artık ne diye adlandırılıyorsa bağlantıyı kopyalayıp, sayfanızda koymak istediğiniz yere koyun diyorsunuz.
    facebook sayfamın hiç bir yerine dışarıdan kopyalama , yada yazma yapılamıyor.
    Nereye, nasıl koyacam
    teknik konulardan anlamam o nedenle anlıyamamış olabilirim

  14. Selam.
    Çok faydali bilgi.
    Ama bir sorum olacaktı, FBML kodu blogun istediğiniz yerine yapıştırın yazmışsınız. Ama blogun istedigimiz yeri ne demek? Sidebar`a nereye yapistiralim? Yapistirilamiyor gercekten. Lutfen daha basit sekilde anlatir misiniz, adim- adim? Emeginiz icin cok tesekkur ederim.

  15. ben facebook sayfam ile ilgili şu şekilde bir kod aldım.
    (function(d, s, id) {
    var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
    if (d.getElementById(id)) return;
    js = d.createElement(s); js.id = id;
    js.src = “//connect.facebook.net/tr_TR/all.js#xfbml=1”;
    fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
    }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

    bu kodu wordpress sitemin hangi bölümüne koyduysam beğen sayfası çıkmıyor. footer’e ekledim olmadı, style.css ye ekledim olmadı, header’e ekledim olmadı. yardımcı olurmusunuz?

  16. Ben siteme eklemeye çalıştım ama başaramadım. html dosyasında body’nnin hemen altına javascript kodunu ekledim. footer’ın üstüne de

    bu koduu ekledim. Nerede hata yapıyorum acaba?

  17. admin soruma acil cevap yazarmısın ?? ben get code a falan bastım o koadı al falan diyorsunuz napıçaz yani kodu kopyala yapıştır falanmı yapıçaz ve kodu sen bi yere yaz diyorsun o kadar uzun kodu nasıl yazayım ve nereye yazayım yazacak bi yer yoq

  18. Hocam selam bi sorum var,

    Iframe olan kodu alıp siteme koydum, begen butonu geldi fakat sadece 1kere begenebiliorum.
    oysa bu bi video sitesi, her videonun altına ayrıca begenebiliyo olmam gerekiyor ama
    benim begen butonu sadece bi kez begeniyor. sanırım siteyi tum olarak begenmiş oluyor.
    halbuki ben videoları tek tek begendirmek istiyorum.
    bunu nasıl yapaiblicem,
    ?

    • Yukarıda da verdiğim < ?php echo urlencode(get_permalink()); ?> şu kodu oradaki url kısmına yazarak sitenize eklediğinizde probleminiz çözülmüş olacak.

  19. ben yeni bir face açtım ama arkadaşlarımın beni eklemesini değil benim sayfamı beğenerek beni takip etmelerini istiyorum beğenme butonunu nasıl ekliyecem yardımcı olurmusun

  20. “The href entered is not recognized as a valid URL.” hatası veriyor. Dinamik sayfalarda(içerik sayfaları) URL to Like kısmına ne yazmamız gerekiyor?

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here